Wednesday, December 5, 2007

Detsember j6udis k2tte....


Nii palju on j2lle vahepeal juhtunud...sellep2rast ei ole blogipidamine ka eriti tihe :)
Aga viin teid siis oma eluga kurssi.
Pyhap2eval kolisin uude korterisse!!! Kaasyyrnikeks kaks jazz-lauljat meie koolist.
Tuba on pisike ja t2is uhiuut IKEA-m66blit :) Yks riiul on veel seina22res ja ootab puurimist. Mu uus diivanvoodi on nii-nii m6nus, et igal hommikul on raske sellest lahkuda. ( nojah, hiljaks j2n ma kooli ka vanas voodis magades...aga p6hjuse leiab alati!)
Novembrikuu t2htsyndmus oli aga Eesti. Ma arvan, et tundsin esimest korda nii suurt r66mu k6ikidest inimestest. Ja ka seda, et olen muutunud....teisied tajusid seda samuti. Tagasi teel sain veel lennujaamas oma suure s6bra Mariga kokku ja ylaatuskylaline oli Aaron, kes ka v2ljamaale minemas oli :) Tavaliselt ma ei kohta lennates kedagi tuttavat aga n2ed, nyyd oli neid kohe kaks!!!
Ja kui juba pilvede kohal olin, paistis suur t2iskuu, mis valgustas palju heledamalt kui maa peal. Hirmus ilus oli.
Ja suur ait2hh k6ikidele s6pradele, kes oma plaane minu j2rgi seadsid!!!!

2 comments:

Eiku said...

Ja kui uuesti tuled, siis võta neid vahvleid jälle kaasa :) Meil siin need hirmkallid :p

Proovisin teisest beneluxi-riigist viimane kord tulles ka ühe suure tiramiisu ära tuua... ei talunud ta seljakoti transporti hästi. Aga maitse on ikka parem, kui meil müüdavatel.

Anonymous said...

Maarja, palun vasta e-mailile, mis ma olen sulle saatnud!