Wednesday, December 19, 2007

Täna on Elu Lill !!!!


Olalaa:=)
Isver, te ei oska ette kujutada kuidas ma oma uut sülelooma naudin!!!!! Lisaks on mul ka uus telefon, milles nii fotokas kui mp3 mängija sees... Mis toimub - mina ja nii tehnikahuviline??? Viimase poole aasta sisse jääb ka esimene digika ja MP3 omandamine...päris palju minusuguse kohta, kes terve varasema elu jooksul on vist ainult ühe telefoni ja dvd-mängija ostnud. ja mul on naabrite Wifi oma toas, nii, et saan praegu näiteks oma blogi kirjutada :)
Üks asi, mis mind veel rõõmsaks teeb, on see,et mul hakkas tänasest puhkus!!!! Kaks nädalat ja nati peale vaba aega, et näiteks joonistada või vaadata aknast välja või kohvikusee minna või raamatut lugeda... Ms olen juba unustanud, mida kõike peale koristamise ja harjutamise veel elus teha saab.
Ja mu boss tegi mulle jõulukingituse - üks pudujääv töötund läheb ikkagi kirja ning kommikarbi sain pealekauba ;)
Jõulutunnet aga eriti ei ole...no mis sa tahadki ,kui sõidad rattaga mööda linna ringi ja lund ei kusagil...
Nii..ja veel häid uudiseid: detsembri lõpus peaksin kauaoodatud õppetoetuse teise osa kätte saama, homme teen lepingu Rahvuskultuuri Fondiga, kust mulle ka raha lubati ja jaanuaris saan kolida oma korteri ühte suuremasse tuppa!!!!
Lisaks kõigele sellele mängib mul arvutis Amy Winehouse, mis teeb olemise kuidagi eriti mõnusaks.Ja laual on veel roosid, mis ma ise endale kinkisin :)
Jah, naudin Elu !

1 comment:

Maria said...

Ehhee! Ma arvasin, et ma olen ainus ketser, kellele Winehouse meeldib, aga näe!