Sunday, December 23, 2007

Tsiki ja Briki....

Täna on minu neljas päev Eestis...ja siiani pole ma veel ükski õhtu enne kella 4.30 koju jõudnud:) Pangaarvet ei julge vaadata aga selle eest ennast näen hoopis paremini kui neli päeva või neli kuud tagasi...ma arvan, et kokkuvõttes on kõik see hea.
Eile käisin teatrimajas oma rahvakunstnikest sõpru üle vaatamas. Niiiiiiiiiii tore oli jälle lava kõrval seista ja ooperit näha....Ja tegin ka oma debüüdi meeskoori esimse tenori rollis :P Loomulikult ei läinud viite minutitki kui juba kallas keegi mulle sampust ja meie garderoob jõudis järjekordselt lavale väga napilt.
Edasi läksin Greete juurde, kus oli koos mõnus seltskond. Sai nachosid juustu ja salsa kastmega, pizzat ja glögi, nalja ja uusi tutvusi. Õhtu lõppes klubis Seduction (endine RIFF) Eesti korvpallikoondise jõulupeol...detailidesse ei hakka laskuma aga järjekordselt tabasin end hommikul mõtlemast: Kas see olin ikka mina seal peol?

No comments: