Sunday, December 16, 2007

I love my ACER!!!!!

T2helepanu, t2helepanu!!!
Selle sajandi k6ige suurem, hullumeelsem, ootamatum, erakordsem, fantastilisem uudis:
MA OSTSIN ENDALE SYLEARVUTI!!!!!!

Nyyd pean kiiresti 6ppima seda k2sitlema, sest muidu pole tast ju tolku ( hetkel oskan ainult muusikat kuulata). Ja netti mul ka veel oma korteris ei ole aga ehk j6uluvana toob :)
Eile kutsusin m6ned s6brad kylla, et seda t2htsat p2eva pyhitseda. Tegin kooki kaa :P Aga 6htu edenedes selgus kohutav t6siasi, et ma olen ikka nii loll...isegi lollim kui laulja - ma j2in uskuma, et Uus-Meremaad ja Austraaliat yhendab sild!!!!!! No kui kaugele see idiootsus v6ib veel areneda?????
Muidugi, kui mu enda huumprisoon peaks t2iesti kaduma, siis v2hemalt minu pidevalt v2henev ajumaht peaks nii m6negi naerma ajama.
T2nase p2eva soundtrack( kes teab, v6ib kaasa laulda):
"K6ige lollim mees on Artur! Pyyab kala Emaj6est, endal 6nged Toomem2el.. No t2itsa loll!!!"