Tuesday, August 21, 2007

Touch my dalalaa:D

Olen edukalt läbinud kahenädalase kollektivse töö-,puhke-ja viinalaagri!!!!
Laevasõit, mis oli ühtlasi ka minu viimaseks koosolemiseks töökaaslastega, möödus jällegi uusi kogemusi omandades ja piire laiendades. Ja kõige imelikum on see, et asjad, milledele varem vaatasin "viltu" hakkavad mulle meeldima... selletõttu ei ole enam võimalik ka kindlaid veendumusi välja öelda, sest kõik on suures ümberkujunemises.
Lisaks nendele kogemustele tuleb mul tegeleda ka suure hirmuga. Vaikselt hakkab kohale jõudma, et ma lähengi ära!!!
Pidevalt võitlevad kaks tasandit - Mõistus ja Tunded :) Kuna aga tegemist on minu sisemaailmaga siis peaksin võitjaks jääma ikkagi Mina ükskõik missuguse tulemuse juures.
Kohati, kui tunnete pool halvab mõistuse, tahaks sellest Tõsielust välja astuda aga nagu G.Meyrinki raamatus "Golem" on öeldud : kes kord on elule äratatud ei saa sellest enam loobuda; me oleme iseenda poolt ellu kutsutud, isegi kui me ei mäleta, millal kutse saatsime ( või umbes nii).
Elu terviseks!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Essa!
mingis mõttes

vundermeetjen said...

Kindlad veendumused on ühed ebakindlaimad asjad, mida ma tean. Vähemalt mu isiklikku kogemust mööda. Pärast selle äratundmist oskan öelda vaid: never say never.

Edu sulle, mida iganes sa ka ette ei võtaks!