Thursday, August 2, 2007

Mu isamaa, mu õnn ja rõõm!

Mijn vaderland, mijn geluk en vreugde
Mijn vaderland, mijn geluk en vreugde,
Hoe stralend mooi zijt gij!
En nergens in de wereld wijd
Is ooit een plek te vinden
Die zo bemind wordt als ik u bemin,
Mijn vaderland lief!
Mijn wiegje stond op uw grond,
Wiens zegeningen al mijn gezwoeg verlichten.
Met mijn laatste ademtocht zal ik u danken,
Want ik ben u trouw tot aan mijn doodZo waardig,
prachtig en innig geliefd,
Zijt gij, mijn liefste vaderland!
Moge God in de hemel u behoeden,
Mijn beste, mijn liefste land!
Moge Hij uw wachter zijn,
moge Hij uw schild zijn,
Moge Hij u eeuwig zegenen en bewaken
Zo verheven zijn alle daden,
Van u, mijn liefste vaderland!


Ma küll ei tunne tüdukut kes seda keelt rääkima hakkab..... :S

2 comments:

Anonymous said...

sina ikka sina hakkad:Dväga keeruline nagu polegi ju:D:D:D

Maret said...

mis see on? hollandi keel?

aa, tseki minu elu ka, kui vahest huvi on, me ju kohtume nii harva..
http://coalahunnik.blogspot.com