Sunday, August 12, 2007

Imedemaa

Tervitused Rootsist! Elu siin on kui muinasjutt "Alice Imedemaal"!!! Minu naiivsus saab tõsiseid hoope mis ehk polegi nii halb aga raske on ju loobuda millestki kui oled sellega nii kokku kasvanud. Avastan, et see osa maailmast, inimestest ja nende olemusest, mida mina siiamaani olen näinud, on vaid väga tilluke osa tohutu suurest jäämäest. Ja selle jäämäe nägemine on ühtlasi nii hirmutav kui ka huvitav. See on nagu sõjaga või suurte looduskatastroofidega või ka muinasjutuliste armastuslugudega - nad juhtuvad kusagil kaugel ja neid ei taju reaalselt... Hetkel toob Elu mulle aga selle kõik kätte..kõik on Siin ja Praegu:
Alkohol

Magamatus
Keerulised inimsuhted

Parimad naljad
Ropud naljad
Avalikud saladused

Orientatsioon

Sport

Päike

2 comments:

Siim said...

No ma kardan, et seda jäämäge hakkad sa paari nädala pärast veel põhjalikumalt avastama... :) Elan kaasa, olen su pärast õnnelik.

Anonymous said...

köh-köh...
(Rain pühib taldu ja libistab end ukse vahelt sisse)