Monday, August 27, 2007

Puzzle

Kõigepealt pean ära märkima, et mul on MAAILMA PARIMAD SÕBRAD!!!!!
Viimane õhtu ja öö kodumaal oli tänu nendele tõesti üks parimaid mu elus. Ja see on nii hea tunne, kui näed, et sinust hoolitakse... aitäh kõigile!
Olen hetkel Haagis, Noorderbeekdwarstraat–il, see on vist küll kõige pikem ja raskem tänava nimi terves Hollandis :)
Siinse kvartali moodustavad veel Kopernicusstraat, Edisonstraat, Galileistraat, Columbusstraat ja Kepplerstraat - kuulsused hoiavad ikka ühte :)
Minu praegune ülesanne on kokku panna mõistatus, millest teada on, et pildil peaks lõpptulemusena olema töötav, korteris elav, edukas, enda eluga rahulolev üliõpilane. Hetke seisuga olen leidnud kaks tükikest korterikuulutusi ja Maria, kes aitab järgmisi tükikesi minu elust kokku otsida.
Meie vastasmajas töötab autoparandus, kus mängib mahe jazz ja töömehed vilistavad.....trammiga eile uue ajutise kodu poole sõites sain ülevaate kohalikust multikultuursusest: maani seelikute ja habemetega vanamehed, turbanitega onud ja värviliste talaaridega naised, kelle juures on siiski märgata tänapäeva - geelküüned:P
Hommikul avastaasin, et poed ilmselt toodavad vormiriietusena lisaks kaelasallidele ka suuri pearätikuid, sest korralik moslem ei saa ju ilma selleta tööd teha.
Eile õhtul käisin rattaga sõitmas ja leidsin ilma kaardita tee nii kesklinna, rongijaama kui ka koju tagasi. Kuu paistis ja õhk oli soe... Kummaline on mõelda, et baarid ja kohvikud ja tänavad, mida läbisin, on varsti hoopis isiklikuma tähendusega kui praegu.
Kõht nõuab oma osa - esimene tudengilõuna Haagis.... muide, ma olen ju nüüd esimest korda elus ÜLIÕPILANE!!!!

3 comments:

Eiku said...

Jõudu sulle võõras kohas orienteerumisel :) Ise sai täna Kopenhaagenis nats kaotsi minna. Aga kui töökaaslasega võimalikke marsruute arutasime jäi üks sõbralik jalgrattur meie juurde seisma ja selgitas meile korralikus maakeeles kuidas ja kuhu minna. Nii et ega eestlane hätta ei jää, ja kui jääb siis leidub alati teine eestlane, kes ta välja aitab.
Täna siis jõudu ja jaksu Taanimaalt!

Anonymous said...

Kallis armas Puhhike,
suured kallid ja õnne soovimised Sulle üliõpilaspõlve alustamisel.
ja kui tunned, et vajad tuge... ME oleme SINU!

PARIMAT!

Maarja Helena said...

Aitäh! Siin on mlu Maria, kes on rohkem kui abiks ja mõtetes annate teie energiat :)