Saturday, August 2, 2008

Postitus internetiseeritud koopast.


Elan nüüd Koopas - nii kutsun oma uut kodu,sest pisuke kopituslõhn, niiskelt jahe temperatuur ja vähese valgustatusega toad ei sarnane just eriti euroremonditud korterile. Siin on mul internet ja telekas, mis kahjuks-õnneks räägib minuga ainult itaalia keelt. Olen juba paar korda üritanud "Sõpru" vaadata. Ikka suhteliselt imelik on kuulda Rossi või Reachel'it puhast itaalia keelt rääkimas. Üks korterinaabritest läks terveks augustiks puhkama ja teine läheb ka varsti nii, et siis olengi kuu aega ainuke koopaelanik. Samas majas elab ka Valter- ta on Perugias sündinud ja ka kogu elu siin elanud....selles samas majas!!! Ma ei kujuta hästi ette kuidas sihuke elu välja näeb.
Enne koopasse kolimist käisime Sulevi, Tuuli, Ülle ja Tiiduga Torinos ja Cinque Terres. Nägin Candidat ka...tore on käia mööda maailma ja lihtsalt kokku saada, minna süüa üks hea jäätis ja rääkida tavalistest asjadest! Helenit nägin ka korraks. Üllel oli see päev just sünnipäev ja läksime Heleni juurde lava taha (neil oli Torinos orkestriga kontsert) veiniavajat küsima. Mitte et ma nüüd nii tugev oleks, aga kuidagi õnnestus mul "Kaie Kõrb" katki teha nii, et pool kruvi jäi korgi sisse. Aga kus häda kõige suurem, seal Helen uue veinipudeliga kõige lähem. Ja tordiga ka! Mõlemad olid häääääästi heaaad... mmmmm..
Cinque Terres päevitasime, sõime kallist aga väga head toitu,päevitasime, kohtusime kanada-eestlasest ettekandjaneiuga, päevitasime, käisime mägiradadel vaadet nautimas,päevitasime, süstadega merel aktiivset turismi tegemas ja mina lugesin soomekeelset raamatut, mille hotelli retseptsioonist laenasin...ülteme nii,et see teos ei ole kirjutatud väga siivsatele inimestele :)
Perugiasse jõudes ootas meid härra Murphy oma seadustega - mu korterinaaber oli välja kolinud koos kõikide sööginõudega :)Nii me siis läksime linnapeale toidujahile, mis lõppes putkast ostetud pizzatüki ja hotdogiga. Heaks üllatuseks oli aga, et ka teine korterinaaber, keda olin vaid ühe korra näinud, oli ära läinud nii,et saime laiutada 5 voodis ja 4 toas :)
Nüüd on iga roju omas kodus.Ka mina kolisin ära sealt lusikateta korterist samal päeval kui nemad musta leiva ja kohukeste poole seiklema hakkasid....

Ilmad on nüüd tõsiselt lõunamaiseks läinud- üritan korrata mõttes: "lähen sauna, lähen sauna, lähen sauna...saunas mulle ju meeldib käia...." aga ikka on palav ja päikese käes hakkab kohe täitsa paha. Nii ma olengi päeval toas. Täna avastasin ETV kodulehelt saate "Uhhuduur 2". Väga huvitav, kõiki saateid ei jõudnud ära vaadata aga homme kindlasti.Ja lugesin hästi natuke uudiseid ka üle pika aja. Leidsin sihukse asja nagu "Anu Saagim Social Club"!!!! Eks see on mingi ilgelt vana asi juba aga mulle kui netiajalehti mittelugevale Eesti Vabariigi hüljanud kodanikule oli see sama suur uudis kui,et Marsilt leiti vett. Ja siis avastasin uue kuulsuse nimega Dressi-Toivo :) Naljaks mõelda,et tema praegune naine (nagu ühest artiklist välja lugesin) on Triin, kellega kunagi harmoonia tunnis koos igavlesime. Oh ajad, eksole!!!
Teatri festilval on siin ka. Olen paari etendust vaatamas käinud, enamusest ikka ei saa aru...Aga siin on teater hoopis teine. Eestlased mängivad ikka rohkem sissepoole, itaallased välja. Kohati tundub isegi pinnapealne,samas nad ajavad oma asja väga hästi. Komöödia on neil veres.
Kell on nüüd saamas 2 öise ajaarvamise järgi. Temperatuur on langenud 27 kraadi peale,õhurõhk ja meeleolu on stabiilsed, võib magama minna :)

1 comment:

Maarja Helena said...

Mõned pildid Perugiast on nüüd fotoalbum.ee lehel üleval.