Saturday, September 1, 2007

Ma armastan muusikat!


Tänase päeva veetsin Haagi raamatukogus ja olen sellest siiani vaimustuses. Kui ma veel eile mõtlesin, et miks ma küll siia tulin, siis nüüd ei ole mul rohkem põhjusi vaja - selles raamatukogus on lihtsalt nii palju, mida kuulata, et 4 aastat läheb nagu naksti mööda :)
Üldse olen praegu asjade seisuga rahul - mul on armas tuba korteris, kus elavad toredad ja huvitavad inimesed, saan palju rattaga sõita (kuigi olen sellega nii teistele kui iseendale suureks ohuks - kui ma peaks kunagi tahtma autojuhilube tegema hakata, siis keelake mind palun!) ja eile sain endale turult teki-padja ka.
Turg oli muidugi kogemus omaette. Iga leti taga on eri rahvusest ja kultuurist müüa, kes üritab teistest kõvemini hõigates endale rohkem ostjaid ligi meelitada-väga temperamentne seltskond...Nõmme turuga ei anna nagu hästi võrreldagi :) Müügil on tohutu palju erinevaid puu-ja juurvilju, milledest mitmete otstarvet ja maitset ei tea. Siis oli seal veel suur lett igasugu küpsetatud, praetud ja naturaalsete pähklite, mandlite, puuviljade ja muu sihukse kraamiga..lõhnas imehästi!
Kevadel moes olnud kingi saab alates 2 eurost paar(täiesti uued, mitte kasutatud!) ja tulbisibulaid on loomulikult sadat sorti.
Täna oli linnas palju rahvast - leierkastimees oli hobusega oma suure roosa mängutoosi ühele linna väljakule vedanud ja lõbustas nii umbes sadat välikohvikus istuvat haaglast:)
Rattaga kodu poole sõites nägin vilksamisi kuidas ühele kõrvaltänavale oli püsti pandud laste kummimaja, muusika mängis, õhupallid olid tänavapostide küljes ja väiksed põngerjad kargasid ringi - vat sihuksed peod on siin!
Minu elukohast veel nii palju, et sinna viib suht järsk trepp. Ta näeb täitsa tore välja aga eriti hea vaate pakub ta siis kui ma oma rattaga sealt alla või üles üritan koperdada...see ei kuku mul just eriti esinduslikult välja. Veel! Täna, kui oma korterinaabri-helilooja-poisi toaukse esirattaga kogemata lahti lükkasin ja ise kusagil raami all tasakaalu üritasin säilitada, lubati mulle õpetada kuidas asi õigesti ja kergemalt käib :D

No comments: