Monday, September 14, 2009

14m2 õnne ja natuke pealekauba ka.


Olen nüüd väga suur ja õnne täis. Ja minu tuba on lilli täis - 20 kollast roosi, 10 punast ja 10 valget gerberat, 4 suurt päevalille, palju liiliaid, veel ühed kollased lilled ja üks lilla-valge orhidee. Ja ma tean,et mul on palju-palju sõpru-sugulasi, kes kõik mulle head soovivad ja kui nad need soovid ühel ja samal päeval lendu lasevad, tekitab see jube hea tunde - aitäh kõigile!
Seekord tuli "uus aasta" väga intensiivselt - sünnipäeva kuupäeva võtsin vastu proovist koju sõites, hommikul vara jooksin juba Amsterdami rongi peale, et seal ühte lugu ühel kontserdil laulda, lõunat sõin kohvikus vaatega Amsterdami linnale ja õhtul sai tuba sõpru täis,kes ei väsinud mind üllatamast. Näiteks lauldi mulle 2 korda sünnipäevalaulu tordi ja 25 põleva küünlaga, sain kingitusi nii samal kui ka järgmisel päeval (ja veel tänagi leidsin ühe oma kooli postkastist!) ning üks sõber Hispaaniast oli salaja kohale lennanud! Orkuti/facebooki/meili/pärisposti teel sain ka nii palju õnne,et olen siiamaani üllatunud!
Nii hea on teada, et sinu peale mõeldakse... Tahan nüüdsest ka ise teiste peale veel rohkem mõelda. See on oluline!

No comments: