Thursday, January 31, 2008

Värvilised mõtted




Ma olen vahepal kõhugripi läbi põdenud, sooritanud Sibeliuse-programmi eksami hindega "6" (kusjuures viimased kaks kuud ei ole ma seal tunnis käinud!), pidanud Germaine'i sünnipäeva, alustanud edasijõudnute salsakursusega, värvinud kappi, lõikanud tukka, sõitnud trammiga ja bussiga, käisin ka õhtusöögil, mille valmimise kiirus oli aeglasem kui tigude disko; olen kohtunud ka korteriomanikuga kuid lepingule pole veel õnnestunud alla kirjutada...hmmm..no aitab küll.
Pidin see nädal oma ratta 'igele omanikule tagastama ja seetõttu olen juba päris mitu korda trammiga sõitnud ja kõndinud. Nii imelik kuidas võib täiesti ära unustada jalutamise tunde! Nüüd muudkui kõnnin ja vaatan inimesi ja maju ja ümbrust...ja nii huvitav on! Kooli minnes lähen alati Central Stationist läbi ja seal on nii palju eri nevaid inimesi alati kes kuhugi väga sihikindlalt lähevad. Täna näiteks nägin meest, kelle naeratus oli nagu papist välja lõigatud...sihuke väga fikseeritud ja kummaline. Ja samal hetkel kui seda meest nägin laulis i-Pod'is Diana Krall "Smile". Ajastus oli perfektne.
Homme lähen aga Lõuna Hollandisse karnevali pidama.
Lisasin ka uusi pilte fotoalbum.ee lehele Germaine'i sünnipäeva alla.
Ilusat veebruari kõiglie.

5 comments:

Eiku said...

Huvitavatest inimestest... eile, Belgia, Brüssel. Õhk +5, tuul: metsik. Hea, et ma talvejopes olin (mütsi ei julenud pähe panna kartuses sellest ilma jääda). Ja siis tuleb mulle linna peal vastu lühikestes pükstes mees. Ei naeratanud :)

Unknown said...

Maarja, nii äge kapp sul! Sul pole LSD´d ega shamaani võlujooke vajagi! Hipi.

Anonymous said...

=)Nii põnev, sul!
oioi, kuule kallike millal sa londonisse tahtsid minna???

Maarja Helena said...

Heikole:
Eks siin kohtab ka neid suvitajaid aegaajalt:) aga täna olin ise suht kevadine oma kingade ja põlvikutega ja väga hull ei olnudki:P

Maarjale: Jah, ma olen pideva loomuliku laksu all :P ja see vajab väljendamist...siin saan end julgemalt välja elada, eks paistab mis edasi saab :D

Liinale:
London peab vist praegu ootama aga ma juba peaaegu et ostan pileteid, et sulle Cuencasse külla tulla.Kas 25.apill kuni 4 mai oled olemas ja külalistest huvitatud? Loodan, et sul läheb seal fantastiliselt! Kalli!

Anonymous said...

arvan küll!!!