Sunday, September 16, 2007

PUNANE!


Teate, ma tunnen, et mul on aju asemele käiguvahetajat vaja!!! Olen mina kooli kohvikus ja üritan inglise keeles ennast arusaadavaks teha kui liitub veel üks eestlane ja mõni hispaanlane ja paar sakslast jne. Lõpuks avastad, et inimene, kellega alguses rääkisid on astunud vestlusse kellegi kolmandaga või läinud harjutama ja sina räägid selles suures segaduses eestlasega oma kohutavas inglise keeles kuni ta ütleb:"Vaheta käiku!"
Naudin uues ja võõras linnas olemist - hommikuti rattaga kooli sõites kuulan hollandikeele tunde, kordan agaralt ja kõva häälega, mida onu lindil ütleb ja ei tee välja, kui keegi valgusfoori taga mind imelikult vaatab!
Kui päike paistab, naudin seda ka. Ja oma sünnipäeva võtsin samuti mõnuga - käisin kohalikus kinos hollivuudi filmi vaatamas, harjutasin ja laulsin ja tundsin rõõmu, et ei pea kartulisalatit hakkima :) Siiski - eile oli ikka pralle ka ja et sõbrunemine paremini läheks, tegin valgesokolaadi-toorjuustu koogi - SEE TOIMIS!
Ja järjekordselt tõdesin, et mul on maailma parimad sõbrad,kes teavad kuidas mulle rõõmu valimistada - punane sall, punased südamed, H&M-i kinkekaart, Kiisu kommid ja kaardid.
Oooo...ja selle nädala suursündmus oli spordiklubiga liitumine! Käisin esimest ja ilmselt ka viimast korda elus spinningu trennis - ma olen piisavalt kannatamatu inimene, et 50 minutit ühe ratta seljas olemist ja mitte kuhugi jõudmist mind frustratsiooni äärele viiksid! See-eest personaalse instruktoriga jõusaali masinaid katsetades sain märksa parema emotsiooni. Plaanisin täna ka tervistavaid lihashasjutusi teha aga.... vein maitses eile õhtul imehea ja noh, hommikul enam ei olnudki nii väga tahtmist voodist kaugemale minna :) vanadus, ma ütlen :D

2 comments:

Anonymous said...

aga kuidas ganja'ga on?

Anonymous said...

Pole veel j6udnud :P