Friday, September 28, 2007

Elu nagu muusika(lis)!

Just l6ppes kooli eri osakondi ja j2rgmisel n2dalal algavat Introt tutvustav kontsert.Yks teise kursuse viiuldaja m2ngis no nii h2sti, et judinad k2isid kogu aeg yle selja ja suu oli k6rvuni imestusest - ta esitas 2 Klezmer-stiilis lugu,mis olid t2is emotsionaalsust, tehnikat, julgust ja andekust!!! Nyyd on natuke see tunne, et mis ma siin yldse teen kui sihuksed imelapsed on olemas. Lisaks n2idati videot kus 6aastane poiss ragtime'i m2ngis ise pidevalt toolil keerutades ja yldse mitte klahve vaadates!!!!
Ja 6htul ootab ees yhe Hiina laulutudengi l6pueksam..jutud k2ivad, et see on ka midagi suurejoonelist. Ja olen viimase n2dalaga nii palju asju kogenud, mida tahan ka kirjutada siia aga praegu kiirustan joogasse. Esimesel v6imalusel j2tkan memuaare :)

3 comments:

Siim said...

Kuule Purks. Ma arvan, et ma räägin natuke ka su teiste sõprade eest, kui ütlen, et sina oled oma lauluhäälega ka üsnagi imelaps... Ära alahinda ennast!

Anonymous said...

Maarja, kullakene! Olen lõpuks ka mina sinu ajakirja lahti löönud siin. Õnnitlen Bachi, sõprade, välismaalaste, muusika, tolmuimeja, salatite ja hollandi keele puhul.. Ja Siimul on õigus, ära aja tagasi.

Täitsa kadestamisväärt tundub juba, et Nemad saavad külla tulla. Aga mina ka kavatsen. Kindlasti. Ma ei võta puhkust ka enne välja, kui lennupiletid ostetud, onju.

Maarja Helena said...

ait2hh teile!!!