Friday, September 24, 2010

Head teod


Sulatasin suus just paar "suhkru" terakest ja ootan nüüd, et saaks jogurtit pistma minna. See terakeste söömine tuleb sellest, et olen juba peaaegu kuu aega sapipõie võrra kergem. Alguses oli hing ka kergem aga nüüd enam ei saagi aru. Harjumused on ikka visad kaduma...kuigi päriselt ei ole kõik nii nagu enne.
Mul on nüüd uus voodi. Täiesti uskumatu aga mu sõbrad siin Hollandis panid pead-jalad-käed ja rahakotid kokku ja kui ma lennujaamast koju tulles oma tuppa astusin, oli seal SUUR VOODI!!!! Ja nad joonistasid-maalisid selle üleni ära. Ja sinna sisse on kirjutatud kõikide nimed!
Tükk aega ei uskunud, et keegi võiks midagi nii toredat mulle teha! Siiamaani ei usu :)
Aga see voodi... oi, ta on hea - pole ühtegi lohku kuhu vajuda ega vedru, millest hoiduda. Nüüd on veel üks põhjus, miks kodus olla!
Parim on aga see, et suvel mõtlesin, et tahaks endale korralikku voodit;) Vahel univerum kuulab meie mõtteid...
Jogurt sai söödud...lähen ja vaatan, millised unenäod täna telekavas on.

No comments: