Tuesday, September 28, 2010

Aga mida sina teed?


Mida sa tegid eelmisel pühapäeval lõuna paiku?
Mida sa tegid eelmise aasta septembrikuu viimasel pühapäeval?
Mida sa tegid 2005.aasta septembrikuu viimasel pühapäeval?
Mida sa tegid 2000.aasta septembrikuu viimasel pühapäeval?
Mida sa tegid 1990.aasta septembrikuu viimasel pühapäeval?
Mida sa tegid 1960.aasta septembrikuu viimasel pühapäeval?
Mida sa tegid 1910.aasta septembrikuu viimasel pühapäeval?
Mida sa tegid 1860.aasta septembrikuu viimasel pühapäeval?
Mida sa tegid 1760.aasta septembrikuu viimasel pühapäeval?

Vastused põhinegu faktidel ja fantaasial!

Minu vastused on sellised (aga spikerdada ei või,eks!)

Sõin hilist hommikusööki ja ajasin inimesi telefoni teel taga, et tunndide aegu vahetada.

Oli päiksepaisteline päev, istusin koos Annaga Haagse Bos'is (pargis) ja nautisin ilusat ilma, head sööki ja seltskonda.

Ilmselt pakkisin asju ja kolisin oma elamise Taime tänavale.

Olin Soomes tädide juures,helistasin Norrasse ja ütlesin :"Ma ei tule enam tagasi."

Mängisin ilmselt Ukuga aias rändureid. Kindlasti paistis päike ja me korjasime kastaneid ja punaseid vahtralehti.

Olen Itaalias, kusagil Toscana maakonnas oma ilusas maamajas, ma olen 50ndates itaallanna Maria Francesca de Montagna. Mu ümber on mu lapsed ja lapselapsed, abikaasa, õed-vennad ja mõni naaber ka. Kõik räägivad ja toimetavad läbisegi ja varsti hakkame kõik koos väga mõnusat lõunat sööma!

Olen munk Tiibeti mäestikus asuvas kloostris. Mul on pea kiilas ja oraanz talaar seljas. Istun koos kõigi teiste kloostrielanikega suures saalis ja me laulame keskpäevast meditatsioon-mantrat.

Olen keskealine, jõukas, uhke ja upsakas Briti naine Aafrikas. Istun koos oma keskealise, jõuka, uhke ja upsaka Briti sõbrannaga kena maamaja verandal. Me joome jääteed sidruniga ja vestleme raamatu üle, mida äsja lugesime. On väga palav ja kaks mustanahalist orja lehvitavad meile suurte jaanalinnusulgedest lehvikutega tuult. Majas sees istuvad minu ja mu sõbranna abikaasad, kes suitsetavad sigareid ja mängivad kaarte. Aias kasvavad apelisnipuud.

Olen Inglismaa kunigas George III. Ma olen uhke, uljas ja arvan, et ka kõikvõimas. Olen koos oma kaaskonnaga, koerte ja hobustega jahil. Minus voolab adrenaliin ja himu tappa.

Pildil on aga teekarbid, mille maalimisega just valmis sain. Minu meelest tulid täitsa ilusad :)

No comments: