Saturday, January 15, 2011

Hmmm.....

Olen täna üleval olnud nii ainult 6 tundi,on peaaegu kesköö! Ma ei tea millest see tuli või kuidas aga ma magasin täna kella viieni õhtul :) Ja juba on tunne, et võiks jälle magama heita... Huvitav.
Kui ma stressis ei ole, siis on täitsa tore. Kõik nagu liigub kuhugi poole. Aga kui olen stressis siis jälle ei liigu midagi. Millest stress, te küiste? Noh, ma õpin kaheksandat aastat laulmist, ma hakkan viimaks ometi oma bakat lõpetama ja üllatus-üllatus: keegi ei tea, mis hääletüüp ma olen ja mida ma laulma peaksin!
Üldiselt tekitab see minus tunde, et ma olen ikka täielikult läbikukkunud laulja ja mul ei ole ühtegi ideed kuidas koolidesse sisseastumiskatseid teha, kui mul ei ole ühtegi ooperiaariat mida laulda! Ja aeg muudkui tiksub...
Ootan juba et oleks mingi teine etapp, saaks teiste asjade pärast stressata :)
Aga kui see "väike" probleem kõrvale jätta on elu ikka palju parem kui kunagi varem! Ainult, et ega headest asjadest maksa ju rääkida, eks!

1 comment:

Nevertoolate said...

Oi, armas Maarja- nimekaim! Kummaline, et just täna vaatasin seda sinu sõnumit endast ja just täna on tegelikult see tähtis, et magaksid just niipalju kui hing ihkab ja kuulaksid oma sisehäält ja usaldaksid. Ning teadvustaksid, kui ikka tõesti kuuled, et oled vapustava häälega ja imepärast tööd teinud endaga. Sul on nii palöju anda , jagada inimestele. Olla neile tõeliseks eeskujuks1 Teenäitajaks! USU! Tee endale PAI!

Maarja ...Lea