Wednesday, April 8, 2009

Mõte käis külas.


Eile läks pirn pea kohal põlema - kui ei tegele enam virisemisega ja mõtetute asjade tahtmisega jääb ju nii palju aega üle!!! Ja saan tegeleda,sellega mis on tore:) Loodan, et see pirn jääbki põlema. Pean ütlema suure tänu sõber Mari-Liisile, kes minuga hiljuti pahandas.... õige, kui ei saa heaga siis saab halvaga! Paluks seda teinegi kord teha kui valgus ähmastuma hakkab.
Lihavõtted tulevad. Ja üks itaalia sõber tuleb. Ja kui ilmaga veab siis peaks pühapäeval piknik ka tulema. Täna leidsin lõpuks ometi ühe ilusa koha Haagis - Clingendael'i pargi. Selle sees on veel Jaapani aed aga sinna saab alles 30.ndast aprillist. See on suur park. Minu pidev ruumipuuduse tunne, mis mul siin Hollandis tekkinud on, isegi hajus natuke. Ja puud tundusid täitsa puude moodi s.t. jõulised ja paksud. Üldiselt selliseid siin maal palju ei näe. Eestlased peaksid tulema siia ja saama aru kui hinnalised meie metsad ja loodus on ja neid mitte enam hävitama!!!!

2 comments:

ev said...

ohh, kui hästi ma sind mõistan! Täna otsisin üles Milaano u neljanda mulle teadaoleva pargi, kus asub teine mulle teadaolev mägi ja ronisin selle otsa - ja kogu see kivilinn jäi kusagile kaugele-kaugele maha. Ma ei ole end kunagi eriliseks puitelamu fänniks pidanud, aga siin ma saan aru, milline väärtus see on, kui peale kivi ja paneeli veel miskit..pehmemat on :)

ev said...

ja muide: meil on siin juba selline värske rohelus, et löö või hambad sisse :D