Monday, October 8, 2007

Argine esmasp2ev

N2dalavahetus oli "pidulik" s.t. reedel p2rast jazzooperi "Hoples Puzzle" esietendust,sattusin orkestrantide juurde afterparty'le. Nalja oli rohkem kui rubla eest ja nii ma j6udsingi koju piisavalt hilja, et t66 ja trenn j2rgmisesse p2eva edasi lykata....aga noh, laup2eva 6htul oli kogunemine yhe kursa6e juures, kus k6ik koos pizzat tegime. Ja sinna k6rvale Chiantit ja J.P.Chenet'i ja j2lle oli nalja kui palju. 6htu j2tkus kooli bigbandi kontserdiga ja l6ppes klubis Havanna...j2rjekodselt lykkasin hommikuse trenni edasi:)
T2na aga ootab ees H.Purcelli ooper "The Fairy Queen". K2isin ka yhe teise 6petaja grupitundi kuulamas ja sain sealt palju inspiratsiooni. Ka mu enda eriala tund l2ks yle ootuste h2sti( kuna olen ikka veel pisut haige, siis arvasin, et ei saagi laulda).
Ja mul 6nnestus saada pangakaart!!! Olen nii r66mus kuna selle saamine v6ttis v2ga palju n2rve ja aega - k2isin v2hemalt 6 korda pangas!
Nyyd aga l2hen vaatan mis mu kursakaaslased teisel korrusel teevad.

No comments: