Thursday, December 16, 2010

Jõulumuusika!

Tere!
Ma ei tea kas keegi veel üldse seda lehte külastab, sest ma olen olematult vähe siia viimastel kuudel kirjutanud aga siiski... kutsun kõiki 20.detsembril kell 18.00 Tallinna Pühavaimu kirikusse kontserdile - orelil Kadri Ploompuu ja häälel mina :)
Kavas igasugu toredaid lugusid kirjutet Bachi, Mozart'i, Vivaldi, Mascagni, Puccini, Bizet ja teiste poolt!
Muudest tegemistest nii palju, et KOGU AEG ON KIIRE :) Aga enamus aega läheb ikka muusikale, nii et on "hea" kiire. Ajavarastele vaatamata jõudisn sellel nädalal vaatama Cirque de Soleil'i uut etendust "Totem" - no kogu aeg oli suu lahti!!!
Vot. Aga nüüd ma hakkan pakkima - laupäeval lendan koju ja homme ei ole enam pakkimiseks aega, sest kaks keikat tahavad laulmist!

Tot straks, mensen! (Varstiseni, inimesed!)

1 comment:

Eiku said...

Ikka külastavad. Mitte isiklikult aga guugle-riideri abil.