Tuesday, June 3, 2008

Jonnipunn.

Kolm korda tööl käia...kolm korda tööl käia.... kolm korda..kolm...ko...k......
Ella Fizgerald ja Bebo Valdes paitavad täna õhtul mu kõrvu ja itaalia keel mõistust. Analüüs,harmoonia ja solf aga annavad jalaga p..sse. Kolmapäeval uuele katsele. Eksju sellepärast ei pea end veel lolli ja saamatuna tundma? Või äkki siiski... Selge on praegu ainult see, et mina pean ennast kuidagi "Süsteemiga" kohandama, Tema Kõrgeaulisus ju minu järgi käima ei hakka. Tahaks protesteerida kellegagi...et õpetaja-õpilase suhe on kahepoolne ja mõlemad peaksid püüdma... Paraku olen Hüüdja Hääl Haagis ja teoreetiliselt peaksin olema see Targem, kes järgi annab. Aga vot ma ei taha enam anda järgi!!! Elu on ebaõiglane ja mina ei jõua enam areneda ja ennast kõigi/kõigega kohandada... Vähemalt keegi võiks ju püüda poolele teele vastu tulla. Mul on kopp ees... hmmm...siis ma olen ju hoopis kaevamisauto....ja kaevamissauto saab midagi kaevata...kaevan augu....nagu Puhhi raamatus.. Elevantside Püüdmiseks..aga ma kaevan Õpside Püüdmiseks...otse kooli ette...siis saab palju nalja :D

3 comments:

Anonymous said...

Maarja, hopp, see on eluredel, üles-alla juuksed valla! Emotsioonid välja, mõistusega edasi!

Tubli oled,
see on kõigest elu.

Maarja

Anonymous said...

kui ma oleks seda teadnud oleksin appi tulnud auku kaevama! järgmine kord helista siis palun eks =)

Anonymous said...

see oli liina