Wednesday, February 13, 2008

Emotsionaalne org kestab....

Tahtsin öelda, et panin nüüd karnevali pildid üles. Elu on praegu stressirohke ja ei ole aega ega tahtmist olnud midagi kirjutada... Stressi tänaseks põhjustajaks on gaasimõõdik, mida ma ei suuda siit korterist üles leida ja ma oleksin juba nädal tagasi pidanud näidu ära saatma. Korteriomanik lubas eile tulla aitama ja lepingut tooma aga arvake ära, kas ta ilmus kohale!!!! KRRRRRR!!!! Ja siis on meil köögis hiired, kes paar päeva tagasi mu leiva ära sõid. Eile sattusin neile( jah, neid on vähemalt kaks) peale kui nad rallitasid mööda kraanikausi äärt ja üritasid kohvitassi taha varjuda kui ma tule põlema panin. Ja siis üritan juba kolmandat päeva ühele poole saada stipendiumi taotlustega. See ametlik keel ja asjaajamine on minu jaoks ikka kohutavalt närve sööv. Lähengi nüüd rongijaama, et seal ennast pildile jäädvustada ja siis ümbrik Uue Maailma poole teele saata. Üks tore asi ka - täna õhtuletendataks koolis J.Peri ooperit "Euridice" ja Marial on seal peaosa. Hoian talle pöialt!

2 comments:

Maria said...

Oi, näe :) Kui armas sinust :)

Anonymous said...

hei! sind ei näe ega kuule üldse. mil piletid ära ostame?

murjam